TERMENI SI CONDITII


Urmatorii termeni si conditii se vor aplica tuturor rezervarilor, indiferent cum au fost efectuate (prin site-ul propriu, email, telefonic, agent de turism sisteme sau motoare de rezervari). Va rugam sa va alocati timp sa le cititi inainte de a efectua o rezervare. Va rugam sa acordati atentie politicii de plata si de anulare inainte de a rezerva, la fel de bine ca tuturor termenilor si conditiilor din acest document. In acesti termeni si conditii, urmatoarele cuvinte scrise ingrosat vor insemna:

„Acordul” inseamna confirmarea rezervarii impreuna cu acesti termeni si conditii;

„Oaspete” inseamna persoana ce urmeaza a fi /sau care este deja cazat in satul de vacanta.;

„Complexul ” inseamna bungalow-urile La Kuburi

„Termeni si conditii” inseamna termenii si conditiile stipulate in acest acord.

Prin efectuarea unei/mai multor  rezervari, oaspetele confirma ca a fost informat depre politica de aplicare a termenilor si conditiilor si ca isi da deplinul consimtamant in legatura cu ele.

 

PLATA SI PROCEDURI DE REZERVARE

 

Tarifele sunt afisate pe site si oaspetele ia cunostina de ele inaintea rezervarii.Tarifele includ TVA ( 9%) 

Tarifele nu includ Mic Dejun.

Plata se face integral in momentul rezervarii, rezervarile efectuindu-se in avans in limita locurilor disponibile.

Rezervarea este posibila pentru un sejur de minimum 2 nopti cu exceptia perioadelor speciale cand durata minima a sejurului poate fi marita. Rezervarea pentru o singura noapte este posibila daca este o noapte izolata (intervalul de dinainte si cel de dupa sunt ocupate.

Rezervarile se vor realiza exclusiv online prin plata cu cardul.Plata la proprietate in numerar nu este posibila.

Dupa efectuarea platii oaspetele va primi o notificare prin email  cu confirmarea rezervarii.

Un alt email cu factura corespunzatore sumei platite va fi trimis imediat dupa rezervare.

 

ANULARE SI NEPREZENTARI

Rezervarea poate fi anulata si banii vor fi returnati integral cu minimum 14 zile inainte de inceperea sejurului.

Rezervarea poate fi anulata si 50% din suma va fi returnata ,pentru o anulare efectuata cu minimum 7 zile inainte de inceperea sejurului.

Pentru anularile cu mai putin de 7 zile inainte de inceperea sejurului sau pentru neprezentare suma platita va fi integral retinuta.

In cazul perioadelor speciale de Craciun si Revelion anularea rezervarii se poate face cu minimum 30 zile inainte, dupa aceasta data limita banii nu vor mai pot fi recuperati.

In caz de anulare , in oricare din situatiile de mai sus suma va fi returnata pe cardul dumnevoastra intr-un interval de 48 ore -30 de zile in functie de banca emitenta a cardului dumnevoastra. Procesatorul nostru de plati ,Mobilpay , precizeaza ca este posibil , daca anularea survine la mult de 30 de zile de la efectuarea ei ,ca banca emitenta a cardului dumnevoastra sa nu mai permita operatiunea de returnare a banilor.In acez caz va vom solicita un cont bancar pentru transferul sumei . Comisioanele si taxele aferente operatiunii de rambursare sunt in sarcina clientului.

Rezervarile achitate integral sau partial prin cardul de vacanta (prin link de plata sau online), NU SUNT rambursabile conform legislatiei in vigoare 165/2018 si revizuita si in 2020. De asemenea, NU se pot face rezervari cu cardul de vacanta pe acest site pentru kuburile din Gama Kubia: Tiny Modulo si KubA, ele apartinand altui operator-SC AVENIR CONCEPT SRL- fiind listate pe platforma La Kuburi pe baza de comision de rezervare

Daca rezervarile nu vor putea fi onorate ,din motive ce tin de restrictii de circulatie impuse de autoritati in contextul pandemiei cu Coronavirus , ele vor putea fi reprogramate la o data ulterioara fara ca suma de bani platita sa fie pierduta.

Oaspetii care in decurs de 1 an (12 luni) efectueaza a 2a rezervare vor beneficia automat de un discount din sistemul de rezervare de 5%. La a 3 a rezervare discountul va fi de 10%. Discountul de 10% se pastreaza apoi pentru fiecare rezervare ulterioara in intervalul de 12 luni. Discountul automat se aplica separat pentru kuburile din gama La Kuburi, respectiv pentru cele din gama Kubia. Nu se aplica discountul automat pentru rezervari mixte (gama La Kuburi si gama Kubia). Gama Kubia (Tiny Modulo si KubA) apartin altui operator-SC AVENIR CONCEPT SRL- fiind listate pe platforma La Kuburi pe baza de comision de rezervare.

POLITICA DE CHECK IN - CHECKOUT

Check in -ora 14,30

Check out -ora 11

Cazarea (  chek-inul ) se poate  efectua si mai devreme daca in  kubul in care urmeaza sa fie cazat oaspetele s-a efectuat deja curatentia.

 

SOSIREA LA PROPRIETATE SI CAZAREA

Intrarea in kuburi se face pe baza unui cod  de acces din 4 cifre comunicat Oaspetelui cu cel putin 24 de ore de sosirea in satul de vacanta.Codul de acces va fi comunicat clientului prin emali si/sau SMS.

Oaspetii pot sosi la proprietate pana la ora 22.Oaspetii pot sosi si dupa aceasta ora , insa neexistand o receptie propriu zisa intrarea in kuburi se face pe riscul acestuia in cazul in care exista o problema tehnica cu codul de intrare.

 

POLITICA DE ACCEPTARE COPII

Complexul nu accepta sa cazeze minori decat daca sunt insotii de parinti sau un cadru didactic.

 

ANIMALE DE COMPANIE

Animalele de companie nu sunt acceptate.

CURATENIE SI SCHMBARE LENJERII

Pentru un sejur de 2 nopti  curatenia va fi efectuata si lenjeria va fi schimbata dupa plecarea oaspetelui.

Pentru un sejur mai mai mare de 3 nopti curatenia va fi efectuata  si lenjeria va fi schimbata odata la 3 zile.

 

DETERIOARAREA, DISTRUGEREA SAU INSUSIREA BUNURILOR COMPLEXULUI

 

Oaspetele va fi direct raspunzator pentru orice prejudiciu adus camerei sau spatiilor publice din complex asupra oricarui mobilier, aparatura electronica, obiecte sanitare, pardoselii,  finisajului sau oricarui accesoriu prin actul produs de sine, invitatii sai, subcontractori sau musafiri.

Daca aceste deteriorari/distrugeri vor fi obervate dupa plecarea oaspetelui (fara ca acesta sa fi anuntat Complexul in prealabil), Complexul isi rezerva dreptul de a recupera valoarea prejudiciului taxand cardul de credit al oaspetelui, oferit drept garantie.

Complexul  isi rezerva dreptul de a incasa contravaloarea oricarui obiect insusit de catre oaspete din hotel. Taxa va acoperi toate costurile de inlocuire a obiectului disparut.

Complexul  isi rezerva dreptul de a actiona asupra oricarui oaspete care incearca sa blocheze si care deterioareaza orice echipament folosit pentru detectarea si/sau stingerea de fum sau incendiu (detectoarele din camere si din spatiile publice, extinctoarele si/sau hidrantii).

Oaspetii care aduc astfel de prejudicii vor fi taxati cu orice cost survenit  in urma actiunii lor, si pot fi indrumati sa paraseasca hotelul.

In situatia in care se observa aceste prejudicii dupa decazarea oaspetelui, acestuia ii va fi retrasa suma de bani de pe cardul de credit furnizat pentru garantare.

 

COMPORTAMENTUL

Complexul isi rezerva dreptul de a judeca nivelul de atitudine, comportament si de zgomot acceptat al oaspetelui sau al invitatilor sai, acestia trebuind sa intreprinda toate masurile necesare pentru a corecta actiunile asa cum sunt solicitate de catre personalul complexului.

In situatia in care nu se ajunge la o intelegere amiabila, complexul  poate finaliza o rezervare si poate solicita decazarea imediata a oaspetelui fara a fi obligat sa restituie banii platiti pe cazare sau sa plateasca vreo compensare.

Complexul  nu poate caza persoane sub influenta evidenta alcoolului sau a drogurilor sau a oricaror substante narcotice si psihotrope. Complexul  isi rezerva dreptul de a anula imediat rezervarea fara a face nicio compensare sau restituire de bani oaspetelui sau catre oaspete.

Complexul  isi rezerva dreptul de a nu caza oaspeti cu atitudine agresiva, insultatoare verbal sau fizica in momentul de cazare (check in), in timpul sederii sau in ziua de decazare (check out). Complexul este indreptatit sa anuleze imediat rezervarea si sa efectueze expulzarea din camera si incinta proprie fara a oferi nico compensare, in cazul in care aceste reguli vor fi incalcate.

 

 

POITICA DE OCUPARE A CAMERELOR

Numarul de oaspeti care va fi cazat in orice Kub  va fi strict limitat, conform rezervarii, si sub nicio circumstanta nu poate depasi nr de persoane specificat pentru fiecare kub si prezentat in descrierea acestuia.

Astfel : 

Kub 19-maximum 2 persoane

Kub -35 maximum 3 persoane ( 2 adulti si un copil)

Kub 45 -maximum 4 persoane ( 2 adulti si 2 copii)

Kub 27-maximum 3 persoane (2 adulti si 1 copil)

MiniUp-maximum 4 persoane (adulti sau copii)

In kuburile 35 si 45 care dispun de un dormitor separat  si un linving nu pot fi cazati decat membrii aceleeasi familii din motive de intimitate.Prin familie, in acest context , se intelege grupul format din  parinti si copii.

Limitarile au fost stabilite pentru sanatatea, siguranta, confortul oaspetilor, cat si pentru designul si pentru motive operationale ale hotelului.

Oaspetele este de acord ca daca numarul de ocupanti al uneia sau mai multor camere este mai mare decat cel din rezervarea confirmata, Complexul nu va fi facut responsabil si nici nu va accepta mai multe persoane in conditiile respectivei rezervari.

.

In situatia in care oaspetele nu va putea fi cazat datorita unei dispute aparute referitor la rezervarea confirmata si in neconcordanta cu numarul de persoane sosite la cazare precum si in situatia prezentarii la cazare  a minorilor neinsotiti , rezervarea va fi tratata ca „neprezentare” si nu va fi restituita contravaloarea serviciilor platite.

 

 SUPRAVEGHERE VIDEO

 

Din motive de securitate, un sistem de supraveghere video este activ in exteriorul cladirilor  .. Folosirea inregistrarilor este facuta in mod regulat prin aplicarea legii de protectie a datelor personale.

Personalul complexului nu este autorizat sa faca uz de aceste inregistrari si nici sa le puna la dispozitia unor terti, cu exceptia solicitariii in scris primita de la organele de politie, dupa legitimare.

 

 

 

POLITICA DE NEFUMATORI SI FOC APRINS

Prin fumat se intelegere folosirea/aprindrea oricarui tip de tigari: traditionala, iqos, glo, tigara electronica, vapo, tigari de foi, narghilea samd.

Fumatul de este strict interzis interiorul kuburilor cat si pe terasele acestora. Fumatul este permis doar in exteriorul kuburilor in locurile special amenajate cat si in foisoare.

O taxa de curatare speciala va fi aplicata in situatia fumatului sau folosirii de orice fel de droguri sau substante narcotice si/sau psihotrope. In cazul in care se va incalca interdictia de fumat cat si cea de folosire de substante narcotice si/sau psihotrope oriunde in interiorul Complexului , acesta  va percepe o taxa de curatare de 50  euro .

Aprinderea oricarei surse de foc, inclusiv de lumanari, artificii si / sau betisoare aromatice este strict interzisa in interiorul kuburilor si va atrage dupa sine penalizari in valoare de100euro.

Pentru nerespectarea situatiilor descrise mai sus, Complexul  are dreptul si obligatia sa anunte politia si sa anuleze imediat cazarea fara a returna nicio valoare oaspetelui.

 

ALTE REGULI SPECIFICE

  • Este strict interzisa utilizarea muzicii sau a vocilor la un volum care sa depaseasca granita propriei curti pentru a putea respecta dreptul la odihna si preferintele muzicale ale celorlalti ocupanti ai complexului.Nerespectarea acestei reguli poate atrage dupa sine evacuarea din complex fara plata niciunei despagubiri.
  • Aprovizionarea cu carbuni pentru folosirea gratatarului cu care este dotat fiecare kub este in sarcina Oaspetelui.
  • Se interzice folosirea lemnelor in utilizarea  gratarului.Se vor folosi doar carbuni si brichete de aprindere a focului din comert.

 

FORTA MAJORA

La Kuburi nu va incalca termenii si conditiile acestui acord daca nu va putea onora serviciile descrise mai sus, si va avea dreptul sa anuleze o rezervare daca nu mai este capabil sa ofere servicii de cazare, datorita uneia sau mai multora dintre urmatoarele circumstante:

  • Oricare dintre partile Complexului este inchisa datorita incendiului, alterarii, deteriorarii sau redecorarii la ordinul unei autoritati publice pentru orice motiv, altul decat cel decis de hotel.
  •  in imposibilitatea alimentarii Complexulu  cu gaz, electricitate sau apa venita din exteriorul hotelului.
  • Incendiul, explozia, grevele sau mtingurile spontane, furtuna, vijelia, fulgerarea,inundatiile, canalizarea infundata care refuleaza, cutremurele sau urmarile oricareia dintre acestea duc la imposibiliattea hotelului de a isi oferi serviciile.